ورود به پنل کاربری
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ( OLD SITE )
معاونت فرهنگی و اجتماعی

گزارش کارگاه Gamification

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۹/۱ | 

کارگاه یک روزه Gamification توسط انجمن علمی MBA در تاریخ 95/8/25 ساعت 17 الی 19 در تالار فرهیختگان دانشکده مدیریت با حضور 80 نفر از دانشجویان علاقمند برگزار شد. در این کارگاه مهندس کامران حاتمی دانش آموخته MBA دانشگاه امیرکبیر در خصوص گیمیفیکیشن، راهکاری نوین در موقعیت کسب و کار سخنرانی نمودند.

لازم به ذکر است گیمیفیکیشن به صورت گسترده‌ای امروزه در بازاریابی استفاده می‌شود و یشتر از ۷۰ درصد از لیست شرکتهای Forbes Global 2000 طرحی برای استفاده از گیمیفیکیشن برای اهداف بازاریابی و حفظ مشتری دارند.

مدیریت فرهنگی و اجتماعی



کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 441 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر