دیدار رئیس دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس (EMU) با مسئولین دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1396/2/18 | 

با توجه به تصمیم وزارت علوم تحقیقات وفناوری مبنی بر اولویت دانشگاه خوارزمی بر بین المللی شدن یکی از اقدامات پیش رو برگزاری دوره های مشترک بین المللی می باشد.بدین منظور وبا توجه به اولویت ارتباط با کشورهای همسایه با توجه به اشتراک فرهنگی  مسئولین دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس دیداری را با رئیس ومسئولین دانشگاه مورخ 17/2/96 در تهران  بعمل آورند.

در این دیدار که با حضور  رئیس دانشگاه، معاون آموزشی ،مدیر تحصیلات تکمیلی،مدیر دفتر همکاری های بین المللی وکارشناسان این دفتر برگزار گردید ،دکتر سبحان اللهی ضمن معرفی فعالیت های جدید دانشگاه  ،اولویتهای اصلی را تبادل استاد ودانشجو در چارچوب دوره های مشترک بین المللی وانجام پروژه های تحقیقاتی بین المللی با توجه به پتانسیلهای دانشگاه در زمینه های نفت وگاز ،پلاسمای پزشکی ،تحقیقات سلولهای بنیادی وعلوم انسانی  اعلام نمودند.

درادامه آقای دکتر  نجداد، رئیس دانشگاه EMU با معرفی دانشگاه EMU به عنوان دانشگاهی جامع با 20 هزار دانشجو که نیمی از آن خارجی هستند ودر نظام رتبه بندی تایمز در رده دانشگاههای با رتبه 600  جهانی قرار دارند. پذیرش دانشجویان خارجی در جایگاه خوبی قرار دارند. 380 عضو هیات علمی از 68 کشور دنیا در این دانشگاه مشغول به  تدریس می باشند. ایشان در ادامه ضمن استقبال از همکاری با دانشگاه خوارزمی خواستار برگزاری دوره های مشترک بین المللی وتبادل استاد و دانشجو شدند.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6131 بار   |   دفعات چاپ: 453 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر