برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت دانش

 | تاریخ ارسال: 1397/4/17 | 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه روز دوشنبه 11 تیرماه اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با حضور آقایان دکتر نوه ابراهیم سرپرست محترم دانشگاه، دکتر بلاش سرپرست دفتر همکاریهای بین الملل دانشگاه، دکتر اولیاء رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، دکتر برندر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش، نماینده سفیر اتریش و ... در سالن ابوریحان دانشگاه برگزار شد این کنفرانس سه روزه بوده و تا 13 تیرماه ادامه دارد.
یکی از مهمترین اهداف این برنامه برگزاری مجموعه کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی و دوره های کوتاه مدت آموزشی ویژه سازمانها و ارگان ها در راستای اجرایی سازی مدیریت دانش و بهینه سازی فعالیتهایشان می باشد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر سید احمد طباطبایی نویسنده کتاب مدیریت دانش در سازمان با تأکید بر انتقال دانش عنوان کرد: مدیریت دانش عبارت است از شناسایی کسب سازماندهی و ذخیره سازی و انتقال دانش مناسب به منظور بهبود اداراکات و عملکرد کارکنان در سطوح مختلف در زمان مناسب است.
در ادامه برنامه آقای دکتر اولیاء رئیس سازمان ملی بهره وری ایران عنوان کرد: ما به شدت به دنبال این هستیم تا بحث مدیریت دانش را در کشور توسعه دهیم و از ظرفیت های خوبی که دانشگاههای کشور دارند استفاده کنیم تا بتوانیم مبادله دانش داشته باشیم.
سخنرانان بعدی این کنفرانس  خانم بریکت کوبی و آقای دکتربرندر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش بودند و آقای تومایس دوراک نیز از طریق اسکایپ در این کنفرانس حضور داشتند.
این کنفرانس تا روز 13 تیرماه در دانشگاه خوارزمی با برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت دانش در بخش آب ادامه دارد و به شرکت کنندگان گواهی نامه بین المللی از سازمان مدیرت دانش اتریش اعطا خواهد شد.





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6464 بار   |   دفعات چاپ: 416 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر