مراسم اختتامیه دومین جشنواره درون دانشگاهی تیتر در دانشگاه خوارزمی برگزار شد. مراسم اختتامیه دومین جشنواره درون دانشگاهی تیتر در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1401/2/20 | 
مراسم اختتامیه دومین جشنواره درون دانشگاهی تیتر، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن غدیر دانشگاه خوارزمی (پردیس کرج) به‌ صورت مجازی و حضوری و با حضور دکتر حبیبی، ریاست دانشگاه خوارزمی و عباس‌زاده، رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات استان البرز و جمعی از مدیران و کارشناسان فرهنگی برگزار شد. 
  در ابتدا رئیس خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد: امروزه به دلیل به‌ صرفه نبودن انتشار روزنامه‌ها، رسانه‌های مکتوب جای خود را به پایگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی خبری داده‌اند. وی ضمن تاکید بر فعالیت قانونی نشریات دانشجویی گفت: دانشجویان برای ثبت نشریه می‌توانند در سایت اداره ارشاد در سامانه رسانه ثبت‌نام کرده و مجوزهای قانونی خود را از هیئت نظارت بر مطبوعات اخذ کنند. رئیس خانه مطبوعات استان البرز با بیان اینکه نشریات دانشجویی باید نقش جامعه‌پذیری داشته باشند، نشریات را صدای دانشجو و صدای قشر فرهیخته و نخبه جامعه خواند. 
در ادامه دکتر حبیبی ضمن خیر مقدم به دانشجویان بیان کرد: حضور رودرروی با دانشجویان فصلی نو برای دانشگاه است و این اتفاقی امیدبخش و مسرت‌آمیز برای جامعه دانشگاهی می‌باشد. رئیس دانشگاه خوارزمی، آزادی بیان، فکر و بی‌پروایی در نوشتن مطالب را از محاسن و خصوصیات نشریات دانشجویی دانست و عنوان کرد: نشریات دانشجویی می‌توانند به سایر مسائل و آسیب‌های اجتماعی بپردازند و با توسعه دامنه فعالیت به بیرون از محیط دانشگاه و سطح جامعه در حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری را ایفاد کنند. ایشان تاکید کرد، بهترین فکر، انرژی و امید را قشر جوان دارند و آینده کشور را تضمین می‌کنند. 
سپس دکتر تهامی، معاون فرهنگی _اجتماعی دانشگاه خوارزمی بر ارجح بودن قلم تاکید نمود و اظهار داشت:کسانی که اهل‌قلم هستند از عمق فکر و اندیشه بیشتری برخوردارند و درک عمیق‌تری نسبت به مسائل پیرامون دارند. اندیشه و قلم، روح و ذهن افراد را تعالی می‌بخشد. ایشان بیان کرد: از طریق نشریات می‌توان برای تقویت فکری و فرهنگی محیط دانشگاه استفاده کرد. وی با بیان اینکه طبق آمار، شاهد افزایش رشد کمی و کیفی نشریات دانشگاهی و مشارکت بیشتر اعضای هیئت‌ علمی در نشریات هستیم، این رشد چشمگیر را دلیلی بر وجود استراتژی صحیح و راهبردی دانست.
 در پایان مراسم آیین اختتامیه جشنواره تیتر از برگزیدگان نشریات دانشجویی دانشگاه خوارزمی تقدیر شد.



 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1879 بار   |   دفعات چاپ: 168 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر